Az életről, az életemről, az életetekről...

Párkocka

Logout BLOG

Nincs megjeleníthető elem

Utolsó kommentek

  • Timike3005: jaj.fáj.nagyon xD (2009.10.13. 22:11) Képvicc - Dilemma
  • Ismeretlen_85466: tudtam hogy te is koltoi venaval rendelkezel, de hogy nagyobb koltore is talalok sajat onmagamnal ... (2009.05.08. 02:50) Tükörképem
  • Ismeretlen_123484: Szívemből szóltál Varázsló! (2009.05.02. 18:03) Debrecen, én így szeretlek
  • Ismeretlen_116159: Hagy csatoljam még Ádám barátunk pesti fuvallatát, amely legalább olyan cunami erejűt üt mint az e... (2009.03.19. 00:13) Debrecen, én így szeretlek
  • Ismeretlen_116159: Nah ezt nevezem eme médiabomba végső kegyelemdöfésének! :) (2009.03.18. 15:16) Debrecen, én így szeretlek
  • Utolsó 20

Címkék

alain (1) alkohol (2) allan (1) attila (2) barát (2) cyber (1) diliház (1) einstand (1) élet (1) flash (2) fless (2) ginsberg (2) hangover (1) hetedik (1) hobó (4) ivászat (1) józsef (2) képvicc (41) kikötő (1) kispál (1) konyak (1) magány (2) másnap (1) morgó (1) reborn (1) tízparancsolat (1) üvöltés (1) valóság (1) változás (1) világ (1) Címkefelhő

Időjárás

Hőtérkép

Látogatók

Tükörképem

2009.03.05. 07:11 | Sorcerer86 | 1 komment

Tükörképem

Egy üveglap előtt állva
Másik dimenzióba meredve
Nézem halovány önmagam
Egy álarc mögé temetve

Két kézzel megragadom múltam
Ököllel töröm be saját képem
Át a homályos tükrön át
Saját torkom ragadva meg

Megrázom és kérdem tőle
Miért kellett meghasonulnod?
Olyannak lenni, mint a többi?
Tucat hús-gépként élni?

Ember legyél, önmagad
Valósítsd meg sorsodat
Akard azt, amit önmagadnak akarsz
Majd így jobbat kapsz

Magammal beszélgetünk
Megértően és igen kábán,
Furcsa, mert érti azt,
Amit sokan igen csak ritkán

Párhuzamos dimenzió a tükör mögött
Önarcképem megint rajtam röhögött
Sanyargat engem, rávesz a mulatásra
Igazi énem a sarcát hordozza.

Éveken át próbált kitörni belőlem
Megjátszott Énem nem hagyta felőlem
Fojtogat, önmagukkal küzdenek
Jót, már csak félve remélhetnek.

Tükröm töröm, nem érdekel
A hét év átok, sosem stresszel
Mert az Élet minden pillanatát Én
Újraéljük, újraélem Én…

- Varázsló -

A bejegyzés trackback címe:

https://uvoltesem.blog.hu/api/trackback/id/tr501432152

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Ismeretlen_85466 2009.05.08. 02:50:58

tudtam hogy te is koltoi venaval rendelkezel, de hogy nagyobb koltore is talalok sajat onmagamnal a barati koromben, sosem gondoltam volna. belollem kifogytak mar a rimek. de remelem benned meg sokaig meglesznek az ertelem szikrai, es elvezhetem tovabbi atkolteseidet, es sajat szerzemenyeid. buszke vagyok ra hogy batyamnak fogadhadtalak, es remelem meg sokaig buszke lehetek ra.
süti beállítások módosítása