Az életről, az életemről, az életetekről...

Párkocka

Logout BLOG

Nincs megjeleníthető elem

Utolsó kommentek

  • Timike3005: jaj.fáj.nagyon xD (2009.10.13. 22:11) Képvicc - Dilemma
  • Ismeretlen_85466: tudtam hogy te is koltoi venaval rendelkezel, de hogy nagyobb koltore is talalok sajat onmagamnal ... (2009.05.08. 02:50) Tükörképem
  • Ismeretlen_123484: Szívemből szóltál Varázsló! (2009.05.02. 18:03) Debrecen, én így szeretlek
  • Ismeretlen_116159: Hagy csatoljam még Ádám barátunk pesti fuvallatát, amely legalább olyan cunami erejűt üt mint az e... (2009.03.19. 00:13) Debrecen, én így szeretlek
  • Ismeretlen_116159: Nah ezt nevezem eme médiabomba végső kegyelemdöfésének! :) (2009.03.18. 15:16) Debrecen, én így szeretlek
  • Utolsó 20

Címkék

alain (1) alkohol (2) allan (1) attila (2) barát (2) cyber (1) diliház (1) einstand (1) élet (1) flash (2) fless (2) ginsberg (2) hangover (1) hetedik (1) hobó (4) ivászat (1) józsef (2) képvicc (41) kikötő (1) kispál (1) konyak (1) magány (2) másnap (1) morgó (1) reborn (1) tízparancsolat (1) üvöltés (1) valóság (1) változás (1) világ (1) Címkefelhő

Időjárás

Hőtérkép

Látogatók

Debrecen, én így szeretlek

2009.03.17. 04:35 | Sorcerer86 | 3 komment

Debrecen, Én így szeretlek!

 

Nincs karikás szemem, nem vagyok Alkesz és nem hordok bomber dzsekit. A világ egyik legerősebb és legnehezebben megiható italát fogyasztom, és rajtam kívül még 9 millióan isszák, és tudják, mi butítja őket, amikor azt mondom, Abszint. A konyakom megelőzi a kávémat és nem örülök, hogy ha a zugivók összekeverik a gyömbért a sörrel. Büszkén gondolok a Lánchíd konyakra, a fröccsre, a Borsodira és a Tokaji Aszúra. Szeretem a hajnali fröccsözést, a Jutka-vodkát, a sárga savós szemünket, a masszív májunkat. Itt élek a Kikötő szívében. Italozásban mi vagyunk a császárok és igen velünk isznak a világ legszebb lányai!
Debrecen! Én tényleg így szeretlek!

 

-Varázsló-

 

Címkék: ivászat

A bejegyzés trackback címe:

https://uvoltesem.blog.hu/api/trackback/id/tr741432153

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Ismeretlen_116159 2009.03.18. 15:16:29

Nah ezt nevezem eme médiabomba végső kegyelemdöfésének! :)

Ismeretlen_116159 2009.03.19. 00:13:18

Hagy csatoljam még Ádám barátunk pesti fuvallatát, amely legalább olyan cunami erejűt üt mint az előbbi kifejtés!:) "Nincs tavaszi szünetem, nem vagyok bölcsész, és nem hordok fehér köpenyt. A világ egyik legszebb és leginkább süllyedő egyetemére járok, és rajtam kívül még több ezren értik, hogy mire gondolok, amikor azt mondom: matek pót-pót ZH. A neptun kódom helyettesíti a kereszt és a vezeték nevem, és nem örülök, ha egy kalap alá vesznek az építészekkel. Büszkén gondolok a mechanika tanszéken szerzett összes kreditemre, a házik megmentőjére (bmeeok.hu), Palibácsira, Cseh Lacira. Szeretem a kolis bulikat, a Drönköt , a hentesnél a sült kolbászt, a reghetet és a diplomám értékét. Itt tanulok az ország szívében, az egy napra jutó házik számában mi vagyunk a császárok, és igenis az egyetemet 8 éven belül is el lehet végezni! BME, én így szeretlek!"

Ismeretlen_123484 2009.05.02. 18:03:26

Szívemből szóltál Varázsló!
süti beállítások módosítása